اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس فک و فامیله داریم ما سری ششم

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ق.ظ

مامانم:بیا شام بخور

- نمی خورم …(حالا به هر دلیلی  )

مامانم : باشه نخور !

دودقیقه بعد : نخور ببینم کجا رو میگیری !

سه دقیقه بعد : نخور فشارت بیفته ضعف کنی !

چهار دقیقه بعد : نخور از گشنگی بمیری؛ شکل اسکلت شدی از بس غذا نمیخوری ..!

همش منو دِق بده…بیـــــــــــــا کوووفت کن میخوام جمع کنم ..!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مملکت به حمالم نیاز داره” چیست؟ روحیه دهی یک پدر به فرزندش بعداز قبول نشدن در کنکور.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

منطق پدرو مادرا از تحصیل در دانشگاه :این همه درس خوندی دره یه نایلونو نمیتونی باز کنی!!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

بابام :بده موبایلتو ببینم!!!

من :بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم

من :بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم!

بابام :نه میدونم، من فقط میخواستم ساعتو ببینم!

من  : :|

بابام  : :))

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

اخبار داره نشون میده که واسه یه میمون ۵۲ ساله تولد گرفتن، من میگم :میمونم نشدیم واسمون تولد بگیرن! بابام میگه :واسه هر میمونی که تولد نمیگیرن! من :| میمون ۵۲ ساله :| سازمان حمایت از کودکان بی سرپرست :|

بابام:))

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

بچه های دهه ۹۰ هنوز به دنیا نیومده ۱۰۰ مدل عکس قدی

و نیمرخ و بوم و گوشی موبایل و فیسبوک و ایمیل و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه دارند

بعد من که به دنیا اومدم تا ۵سال بابا ننه م با هم دعوا داشتن که : “تقصیر تو بود”

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده

بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم ، وگرنه مجبور بودم بفروشمت

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

فامیلمون امسال میخواد براى هشتمین بار بر کنکور شرکت کنه

دیگه اسمشو گذاشتیم سـردار آزمون ...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

تفاﻭﺕ ﻗﺼﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ :

ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻭﻧﺎ : ﯾﮑﯽ ﺑﻮﺩ ﯾﮑﯽ ﻧﺒﻮﺩ ، ﯾﻪ ﭘﺮﯼ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ …

ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﻦ : ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺟﻦ ﺍﺯ ﯾﻪ ﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺍﻭﻥ ﺑﭽﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺑﻪ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺭﻡ …

ﻣﻨﻢ ﻫﺮ ﺷﺐ می بوقیدم تو خودم ﻭﻟﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻡ !

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مادر : علی بیا اسفناج بخور آهن دارد

علی : آخر مادر جان الان آب خوردم می ترسم زنگ بزنم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ﻣﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﯿﻨﻪ ﺧﯿﺰ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ

ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﺎﺷﻢ ﻣﯿﮕﻦ ﺳﺮﭘﺎﯾﯽ ﯾﻪ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰ

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن

عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه

پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه

خواهر شوهرم مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره ! :)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

طرف نیم ساعت میره بیرون 40 بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی

اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام 3 روز بعدش زنگ میزنه میگه

ممد تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • ۱۵۵ نمایش
  • محمد اربابی

فک و فامیل داریم ما

فک و فامیله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی