اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس فک و فامیله داریم ما سری هشتم

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ق.ظ

تنها سودی که رشته تحصیلیم تا الان داشته این بوده که

هروقت میرم تو آشپزخونه بابام میگه : مهندس دو تا چایی بیار بخوریم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

داشتیم آبگوشت میخوردیم ، من داشتم استخوناشو میخوردم

بابام یه نگاهی بهم کرد گف :میدونی کی استخونارو میخوره؟

من با خوشحالی گفتم : من

گفت : نه! سگ استخون میخوره

من

انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

بابابزرگم میگفت:

تربیته بچه ها از زمانی خراب شد که مستراحارو

از گوشه حیاط اوردن بغل پذیرایی

بچه ای که صدای (بوق) باباشو بشنوه

دیگه ازش حساب نمیبره

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مشکلات اقتصادی تو خونه ی خیلیا موج میزنه

+

لامصب تو خونه ی ما قر میده

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

اگه 1دستت بشکنه میبرنت دکتر...اگه دلت بشکنه 1چیزی میگن که آروم بشی

ولی اگه 1روز 1لیوان از سرویس مامان شکست کلا زندگیو ببوس بذار کنار

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

واسه بچه هاتون اسم انتخاب نکنین ، بزارین هون نیوفولدر بمونن 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

تو خونه ما ۲۴ ساعت سکو ته

دلیلشم فقط یه جمل س

هـــــــــــیــس.دارم اخبار میبینم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

پسرخالم کلاس اوله گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه

مامان طرف گوشیو جواب داده پسرخالم میگه ببخشید علی هست ؟

مامانش میگه شما ؟ میگه من بغل دستیشم

آینده تاریکی برای این بچه متصور هستم 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

پدربزرگم هربار جوراب پاش میکرد میگفت :

خدایا همینجورى که سالم اینارو پام میکنم ، سالمم دربیارم

با همین ترفند ساده ، صد و چند سال زندگى کرد  

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻳﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ 

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ: ﭼﯿﻪ ؟؟ ﭼﺘﻪ ؟؟؟

ﻣﯿﮕﻪ :ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺎﺳﯽ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ﯾﺎ ﺩﺍﺭﯼ

ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

شوهر خالم توی چشم پزشکی

به دختر خالم تقلب رسونده دکتره بیرونش کرده !!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مورد داشتیم طرف تو گوشیش

اسم مامانشو بیا خونه سیو کرده !




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۶
  • ۱۳۷ نمایش
  • محمد اربابی

فک و فامیل داریم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی